RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 24 juli 2010

BreathingTwilight ger er: ronjiisss Twilightskor!

Nu under sommaren har jag (ronjiisss) haft väldigt tråkigt i vissa peridoer, eller ja, mindre att göra. så för att hålla igång bild-estetarn inom mig för hösten så plockade jag fram några trasiga gamla converse ur graderoben och satte mig ner för att "piffa" upp dem lite ;)
Dock är färgen inte vattenfast så dess skor kommer jag inte att ha mer än prydnad men jag har smått börjat fiffla med textil färg också ;)

Ni får gärna lämna era åsikter om skorna och låna bilderna bara ni anger källan :)
Hoppas att ni blir inspererade!












Bilder tagna av RSS'10 =)
Be Safe/ronjiisss

5 kommentarer:

sam sa...

Hej! Fina skor :)
Duktig du är, om du vill att färgen ska hålla genom vatten osv, så tycker jag att du borde måla på med akryll färg, det tål vatten ^^

Erika sa...

Gud vad duktigt du är! Skit snyggt :):)

Petra sa...

Wow va coola!!!!! xD

Felicia sa...

Nice!

Alicia sa...

Wow! Du är så duktig! Jag har alltid velat göra ett par "Twilight" skor, för jag älskar verkligen Twilight!
kram :)