RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 10 april 2009

Twilight- en religon?! :O

Tjoo twerds!
javet jag har uppdaterat mycket idag, men jag hitar så mycket kul ;'D

det har framkommit att twilight har blivit en religon! :'O

detta kallas "Cullenism" och dem som har denna "religon" kallas "Cullenister"!

Cullenism är en väldigt öppen religon med lite fria tolkningar men det finns såklart visssa grunder:

Som en Cullenist tror man följande:

Edward och resten av Twilight karaktärerna är verkliga

Stephenie Meyer är den (en av dom) bästa författaren (författarna)

Twilightserien ska dyrkas/tillbes

Om man sköter sig i livet kommer man att välsignas med en evighet tillsammans med familjen Cullen. Om man missköter sig skickas man till James grotta.

Cullenisterna får även gärna göra en pilgrimsfärd till Forks; staden Twilight utspelar sig i.

jsut nu är gruppen av Cullenister väldigt liten (består främst av unga tjejer)

Måste bara säga att jag har hittat min gräns, jag menar en RELIGON?!

WTF?

detta var kanske inte alls var SM tänkte med det hela, en oskyldig serie som kommer att bli en religon...

andra kommentarer?

xoxo/ronjiisss


(sök bara på "Cullenism" för att få veta mera!)

Inga kommentarer: