RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 23 maj 2009

Bättre bilder från inspelningen och tips!!

Tjoo Twerdar!

har inte riktigt tiden att leta upp massa fakta just nu, jobbar dock på det, springer runt häromkring med hundar och annat så jag ber om ursäkt ^^ (blir bättre rill veckan)

bättre bilder på det tidningsupplag jag lade upp igår har publiceras på intrenet ( EW.com )




hittade också lite text om bilderna tack vare Twilightmovie@bilddagboken.se ^^
bild 1:
"En av regissören Chris Weitz kreativa utmaningar är Edwards långa frånvarande i boken. "Rob var den första som sa till mig 'Du vet, du behöver inte ha med mig så mycket i denna filmen.' Jag vill inte ha honom närvarande för mycket så hans uppenbarelser kommer vara en diskret fladdrande effekt - helt klart en reflektion av Bellas vilja och begär att se honom"
bild 2:
"Jag talar om för Bella att inte vara rädd för döden. Den är oundviklig och smärtlös" säger Edi Gathegi som kommer tillbaka i new moon som den något mystiske vampyren Laurent. "Han var ond i twilight men hade fortfarande medlidande. Låt oss bara säga att han inte är förvirrad längre"
bild 3:
"Grattis på födelsedagen Bella! Här har filmens nyfyllda 18-åriga hjältinna blevit slängd mot ett ros-täckt bord av hennes älskade Edward. Läsare kommer veta att hans avsikter var goda: Han försökte skydda Bella (och hennes pappers skärsår!) från vampyren Jasper. "Hela rollbesättningen läser boken och vill göra det rätt" säger Weitz "De ville leverera på löftena dessa böckerna ger läsarna"

som avslut ska jag tipsa om en tävling som pågår på The Twilight Saga ^^
klicka på länken för att se vad du kan vinna och hur du skall gå till väga ^^
xoxo/ronjiisss

Inga kommentarer: