RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 1 juni 2009

Nu så!

Tjoo Twerdar!
det har varit några av dem bästa timmarna i mitt liv tror jag (japp, tja jag heter ronjiisss och är twi-besatt!) det har varit svimfärdighet, tårar, ilskaöver att inte live sändningen fungerarde xD glädje och annat!

vill tack Blomman! som varit mitt sällskap denna tidigar morron!
jag vill tacka dej, som följt denna blogg denna morron!

Priser:
Robert Pattinson & Cam Gigandet: best fight
Robert Pattinson: breakthrough performance male
Robert Pattinson & Kristen Stewart: best kiss
Kristen Stewart: best female performance

Twilight: best movie

det ända vi inte vann var "Best song" menmen, man kan inte vara bra på allt xD
alltså blire 5/6 priser! :O
WOW!<3

puss och kram alla underbara twerdar! /ronjiisss

Inga kommentarer: