RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 27 juli 2009

Ett kort HEJ från mej!

Hallå!!

Var länge sedan jag uppdaterade nu, så tyckte det var dags nu! Men denna gången blir det bara ett kort litet inlägg. Men bättre med ett litet än inget alls!

Först vill jag bara ge lite cred till våran Webb-desingner Lisa för den nya, otroligt fina Bannern! Assnygg! Gillar den verkligen!

Som ni läste i ett tidigare inlägg så ryktas det juh om att The Used kanske ska vara med i NM-soundtracket! Det tycker jag låter helt underbart! The Used är ett av mina favoritband, så jag hoppas verkligen att ryktet stämmer!!
OCH, eftersom jag gillar The Used så mycket så kommer här en av deras musikvideor, så får ni höra lite vad de spelar för sorts musik! Lyssna och njut! :D




Xoxo/ :D Blomman

Inga kommentarer: