RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

torsdag 30 juli 2009

ronjiisss slår till!!

japp, alla tjatar om att jag ronjiisss är alledes för snäll ibland (*rodnar*) men det är jag o den personen vill jag vara!

jag tänker tipsa om några bloggar som jag läser för att få info o insperation till mina inlägg och känner du dej inspererad av detta tycker jag att du ska göra lika dant! (är nämligen trött på folk som vill att man baar ska läsa deras blogg o är noga med att inte länka till en annan twi-blogg) sådärför inför jag ett "Twilight-bloggar-pepp"
alltså, man lägger upp o ger andra bloggar creed, för det är det man vill ha som bloggare, lite uppskattning för vad man gör :D
Om du gör detta så länka gärna till det inlägget på denna blogg :D

kom igen nu o ge andra lite twi-love :D

här är några av mina tips :D (OBS! detta är deras bannrar och inte mina, äger inga rättigheter och det gör heller inte du om du inte bloggar för nån av dem!)
Twilightsweden.se (http://www.twilightsweden.se/´)
Den officiella svenska twi-sidan med både forum o galleri, vi använder ofta dem som källa :D Jennifer och Stephanie och allihopa på Twilightsweden, ni gör ett superbra jobb!! :D
härlig tjej som ser sig själv lite som Justin Chon (eric) med sitt "Chillax" underbar läsning!<3
även här underbar läsning med egna åsikter mixat i inläggen! underbart helt enkelt, o kolla bara in den snygga bannern :D
drivs av två härliga tjejer som är riktigt duktiga på detta med uppdatering ;D därför besöks dessa bloggar ofta! :D
även här myyyycket uppdatering! men just nu är bloggarna på semester så det blir inte fullt så ofta! roliga inlägg med mycket liv :D perfect!<3
en blogg(hemisda) jag även läser mycket är The Twilight Saga (http://www.thetwilightsaga.se/)
går dock inte att kpoiera deras banner då den är häftigt animerad...
drivs av 3 tjejer men dem letar efter sin 4:e för att få tillbaka "samlingen" (hoppas att ni hittar henne/honom) skulle gärna vilja blogga för dem men har fullt upp med er här redan :D

för att ge mera snälla kommentarer så kommentera era favobloggar o skriv om detta, och berätta attni valt ut dem :D
xoxo/ronjiisss

7 kommentarer:

J - thetwilights sa...

Åhh vad snällt! Tack så mycket för dina fina ord :D <3

johanna sa...

jag älskar dom bloggarna jag med. alla skriver så otroligt bra och hittar mycket fakta gör dom med.

Sunny (twilight.blogg.se) sa...

Naw! Vad gulligt! Jag blev såå glad när jag såg det här :D<3

Sunny (twilight.blogg.se) sa...

Naw! Vad gulligt! Jag blev såå glad när jag såg det här :D<3

Anonym sa...

jag läser dom bloggarna också och jag håler helt med dom är jätte bra kolla gärna in min blogg så jag får veta vad du tycker om min jag har nyss börjat blogga på blogg.se så jag har inte hunnit med så många inlägg....

kram(=
min blogg:twilightandaboutme.blogg.se

Marie sa...

Jag tyckte att det här var en jättebra grej som ni startat. :-) Jag har gjort ett blogg-peppar-inlägg i min blogg med de bloggar jag främst läser. (De är tyvärr inte så många, har inte tid at läsa så mycket jag skulle vilja, men själva idén tycker jag är underbar. :-) Jag hoppas att det är många som nappar på den.

ffridah sa...

jag läser alla de bloggarna och tycker de är jätte bra!!

min blogg: www.obsessivetwilightdisorder.blogg.se