RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

onsdag 15 juli 2009

Twilight som serie

Halloj alla Twilight-älskare!

Twilight boken kommer framöver att släppas som seriebok! Jag tycker det låter väldigt intressant. Fast samtidigt kan det nog kännas lite konstigt att ha bilder till när man läser, som förmodligen inte stämmer riktigt överrens med bilderna man har gjort i sitt huvud. Men jag tycker ändå att det är en rolig idé!

Här kommer ett smakprov från den kommande serieboken! Tyvär är det ingen text i textrutan. Men vi kan juh nästan gissa oss till vad Edward säger till Bella :P


Bella och Edward i serie-format är ju inte särskillt lika Kristen och Robert utan de är snarare gjorda efter hur Meyer beskriver dem i boken. Tyvär så är de inte häller det minsta lika "mina" Edward och Bella som jag föreställde mig dem när jag läste boken. Men det vore ju liite konstigt om de skulle se ut som i mitt huvud.

Menmen! Skriv gärna och berätta hur ni känner inför serieboken!

XOXO/ :D Blomman

Källor:
och HÄR

Inga kommentarer: