RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 1 augusti 2009

En liten video som jag gjort själv...

Här är en kort video, som jag har gjort själv, om när Edward lämnar Bella.

Låten som spelas i Bakgrunden är "My Immortal" av Evanescence. Men i den här videon framförd av mig själv på piano och sång. Fast kvalitén på ljudet är inte särskillt bra, så min röst låter ful och ganska konstig, speciellt i början av låten. Men jag tyckte att det var en rolig idé iallafall! Och jag tycker att den här låten passar så bra in i NM filmen!
Hoppas ni gillar den lite iallafall!!



Xoxo/:D Blomman!

2 kommentarer:

Johanna sa...

wow wow vad duktig du var alltså började nästan gråta här

BreathingTwilighters:Ronja och Lisa sa...

Men Shit! tack! :D

//Blomman