RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

torsdag 20 augusti 2009

Nämen...

Tjoo Twerdar!

hade ett litet konstigt moment nyss när jag satt o käkade frukost (första gången på 1000 år då jag oftast inte har tid att äta...)

o mamma hade just varit o handlat då o slängde till mej TV-bilagan som jag brukar tycka vara intressant att bara bläddra i, o sedan mitt stora hallelulja moment få rita alla på framsidan till blodtörstiga vampyrer!

löjligt eller hur men tidnigen får verkigen mer (rätt ord?) spänning på framsidan XD

I min iver börjar jag att kolla mej omkring på vilken oskylidig kändis som ska få bli vampyr o blir nästan chockad när faktiskt en av bilderna är en vampyr!!!OME!

jag typ shiit, o läser texten brevid:

"Start för True Blood!, Alexander Skarsgård är vampyr"

hoppas nästan upp o ner av glädje då jag mer än gärna ha velat sett serien, vet att nån där ifrån har typ "skällt" om att Rob är en mes osv, men jag måste definitivt se vad det är för serie ;)

"True Blood,
Permiärdags för en av den senaste årets stora tv-snackisar i USA. I den lilla staden Bon Temps lever människorna och vampyrer sida vid sida. Men misstron grupperna emellan är stor. I det första avsnittet får vi lära känna den telepatiska servitrisen Sookie som känner en dragming till blodsugaren Bill.
Alexander Skarskård (BILDEN OVAN!) ses i sin stora genombrottsroll som vampyren Eric."

Och första avsnittet sänds alltså:

Onsdag 26/8 kl. 22:00 på SVT1

bildkälla

xoxo/ronjiisss

1 kommentar:

Marie sa...

Jag fick precis vampyrutgåvan av EW idag och Alexander Skarsgård är faktiskt framröstad till sexigaste vampyr, precis före Edward.
Jag tycker att det är häftigt att en svensk lyckas så bra i Hollywood att han fått "heart throb" status. :-)