RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 10 augusti 2009


Nu har jag äntligen hittat hit för att svara på frågorna till Veckans Dazzle'are! Det är jag som är Lisa, här på bloggen jobbar jag mest med designen. Mer får ni veta här:

Denna veckas Dazzle'are är: Lisa


BT: Hur gammal är du?
Lisa: Jag fyllde 17 för lite över en vecka sedan :)

BT: Hur hittade du våran blogg?
Lisa: Det var ju via Ronjiisss. Hon berättade för mig om bloggen några dagar innan den startade.

BT: Hur hittade du The Twilight Saga?
Lisa: Första gången jag hörde talas om Twilight var när min lillasyster berättade att Paramore skulle ha med en låt i filmen, sedan hörde jag att det pratades om den överallt, bland de jag pratade med var det mestadels negativt vilket gav mig låga förhoppningar. När jag sedan såg filmen och läste boken kunde jag inte låta bli att tycka om dem, riktigt mycket!

BT: Hur länge har du varit beroende/besatt?
Lisa: Sedan filmen kom.

BT: på en skala 1-10 hur besatt är du?
Lisa: Om jag ska vara ärlig är jag inte så väldigt besatt, men en femma kan jag nog sätta, minst :)

BT:Hur många av böckerna har du läst?
Lisa: Alla!

BT:Vilken av böckerna är din favorit?
Lisa: Om man bortser från slutet, Breaking Dawn. Men jag tycker nog nästan om alla lika mycket.

BT: Vilken av böckerna tycker du minst om?
Lisa: Oj... svårt... Kanske New Moon. Större delen känner man bara saknad och vill att *beeeeep*. Man läser och läser men det händer inte på så länge! Visst är det mycket som händer under tiden men hela tiden finns den där känslan av att man vill att "något" ska hända.

BT: Vilken skådis gillar du bäst från filmerna?
Lisa: Kanske Ashley Greene, hon passar så otroligt bra i sin roll.

BT:Vad är ditt favorit citat från böckerna/eller filmen?
Lisa: Jag kan itne bestämma mig för ett!

BT: Såg du twilight mer än 1 gång på bio?
Lisa: Nej, det gjorde jag inte.

BT: plannerar du att se dem andra filmerna mer än en gång på bio?
Lisa: Nej, det händer nog inte. Men jag ska se de mer än en gång!

BT:Har du några twi-relaterade saker?
Lisa: Inte mycket förutom böckerna. Det skulle väl vara Twilightbilden jag målade till min vägg.

BT: Team Edawrd eller Jacob?
Lisa: Edward.

BT: om du fick ställa EN fråga var till: (Vad skulle det vara?)
Lisa: Den här kunde jag inte svara på xD Jag är inte bra på att ställa frågor!

BT: vad väljer du:
100 miljoner - En dejt med Robert?
Lisa: 100 miljoner. Om jag hade de pengarna skulla jag nog på något sätt kunna träffa många fler än bara Robert!

En shopping tur med Nikki - eller Ashley?
Lisa: Ashley tror jag :)

En dejt med Kellan - eller Jackson?
Lisa: Jackson!

Varulv - eller vampyr?
Lisa: Vampyr! >:3

En statist roll i Eclipse - eller Breaking Dawn?
Lisa: Vilken som helst och jag skulle vara nöjd! Men Breaking Dawn frå det nog bli.

Filmerna eller böckerna?
Lisa: Böckerna, helt klart!

Har du någon blogg?
Lisa: Ja. En tråkig, inaktiv fotoblogg som ingen bör veta namnet på xD

Om du fick ändra något i böckerna (SPOLIERS!!!!!!!!!) vad skulle det då vara?
Lisa: En fortsättning på böckerna eller en ändring i slutet. Jag tycker inte alls om hur så mycket bara lämnades oavslutat!

Det kanske inte blev så intressanta svar... men här har ni en veckans Dazzlare

Inga kommentarer: