RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 3 augusti 2009

random!

Tjoo Twerdar!
Ni kanske undrar varför jag (ronjiisss) oftast uppdaterar när vi har 2 skibenter till?
tja, för det första är jag typ snabbast på att uppdatera så när LiilShoorty o Blomman ska uppdatera så har jag hunnit före *rodnar*
men just nu är Blomman i Göteborg och LiilShoorty i Stockholm (saknar er tjejer!<3)
och i morron drar jag till värmland! men oroa er inte kära twerdar! interneten ska nog funka där med ;)

blev du inte twi-peppad idag o har mailat? oroa dej inte! jag tänkte bara dela upp det hela o vi lovar att peppa eran blogg med;)

btw idag är det 11 dagar kavr till en ny:
NEW MOON TEASER TRAILER!!!!

Blev många inlägg idag så glöm inte att trycka på "äldre inlägg" ;)

xoxo/ronjiisss

Inga kommentarer: