RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 21 september 2009

Blommans läsdagbok! "En lång natt" SPOILEERS!!

Nu har jag kommit igång med att läsa "Så länge vi båda andas". Åååååå, den är redan bra!! :D Har precis läst klart kapitlett "En lång natt" vilket är kapitell 2. (nej, jag läser inte så snabbt. dessutom har jag vart så trött på sista biten)
Nu är jag GRYMT spänd på att börja läsa nästa kapitell: "Den stora dagen". Ååå, tänk att de ska gifta sig! WONDERBAR!!

Som sagt har jag inte läst så mycket än. Men det känns som att det inte är helt omöjligt att jag får byta "favorit bok" här bredvid där det står lite om oss här på BT...Men jag vet inte riktigt än.
Men var faktiskt lite skeptisk i början av boken. När hon kör omkring i den där snabba och "okrossbara" bilen. Asså, det kändes inte riktigt som en TWI-bok...Jag tänkte typ: "Är det verkligen 'Så länge vi båda andas' som jag läser?", "Har jag verkligen fått rätt bok av Calle?" xD Asså, svårt att beskriva men det kändes fel iallafall.
Jag är lite orolig för att jag ska känna så mer senare i boken. Med tanke på att de liksåm gifter sig och blir vuxna och så. Är rädd för att "Tonårs känslan" ska försvinna. Menmen, det är juh bara att läsa och se.

Men asså, egentligen sp vill jag inte riktigt läsa den här boken. För när den är slut så finns det juh inga mer sen...Då kommer jag alldrig få läsa ngt om Bella och Edward som jag inte läsa förut....Åh, jag vill inte att böckerna ska ta slut! Bajs.
Men åandrasidan, med den takten som jag läser. Så kommer det ta lååååång tid innan jag hunnit läsa ut den xD
Bästa delen: Den bästa delen av det jag läst var nog när Emmet och Jasper kom för att hämta Edward till hans svensexa!

"Jag satte mig tafatt upp, fortfarande intrasslad i pläden. 'Jasper? Vad gör vampyrer på sina svensexor? Ni ska väll inte gå på strippklubb?'
'Avslöja ingenting!' morrade Emmet nerifrån. Ännu en duns hördes och Edward skrattade lågt.
'Slappna av', sa Jasper - och det gjorde jag. 'Vi Cullens har vår egen version. Bara några pumor och ett par grizzlybjörnar. En vanlig utekväll, praktiskt taget' "

Hahaha xD
Det var väll allt jag hade att säga för den här gången!
Be safe!

Inga kommentarer: