RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

söndag 20 september 2009

lillins läsdagbok!

hejhejhejhejhej!
har inte alls läst mycket på ljudet av ditt hjärta
men kände att jag bara ville skriva av mig lite
när jag hade läst förstan i boken sidan tänkte jag bara...jaha...
Just nu är jag på sida 19 så har egentligen inte mycket att skriva om.
Eller jo, jag läser just nu och Edward har precis kommit hem till Bella och hans eftermiddag har också varit långsam och jag bah åhåhååå åhå (nått i den stilen) och nu kan jag inte skriva mer för jag måste bara lägga mig ner och skriva ordentliget hihi , mene nu vet ni i alla fall att jag börjat läst pyttelite så håll utkik på min läsdagbok ! :D

hejhopp , eller god natt kanske låter mer rätt nu när klockan är halv elva!

Inga kommentarer: