RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

tisdag 1 september 2009

Veckans Dazzle'are




Denna veckas Dazzle'are är: lillin
BT: Hur gammal är du?lillin: Jag är 17 (eller fyller det i november)


BT: Hur hittade du våran blogg?lillin: Ronjiisss typ pratade lite om hennes nya twilight-blogg o jag började läsa den, sen sökte dm skribenter så jag fick börja skriva på den oxå! :)


BT: Hur hittade du The Twilight Saga?lillin:Ronjiisss la den första boken i mina händer så jag bara skulle koolllaa liite i den, sen började jag läsa och kunde inte sluta!


BT: Hur länge har du varit beroende/besatt?lillin: hihi, förlåt att göra er besvikna men är inte så besatt...:p men jag gillar VERKLIGEN twilight väldigt mycket!;D


BT: på en skala 1-10 hur besatt är du? lillin: när jag läste ettan kanske det var typ 8, men inte så mycket längre...


BT:Vilken av böckerna är din favorit ? lillin: jag har bara läst ettan o tvåan men om jag ska välja mellan dom så blir det ettan hähä

BT: Vilken av böckerna tycker du minst om?lillin: New moon (haha har bara läst den o Twilight)


BT: Vilken skådis gillar du bäst från filmerna? lillin: hhhmm, svårt att säga, men det måste nog bli
Robert Pattinson:D


BT:Vad är ditt favorit citat från böckerna/eller filmen?lillin: ''So the lion fell inlove with the lamb"


BT: Såg du twilight mer än 1 gång på bio?lillin: nää, jag såg den noll gånger på bio :O (sååå dumt av mig!!)

BT: planerar du att se dem andra filmerna mer än en gång på bio?lillin: jaa! haha om jag har råd att se den mer än en gång, jag är en fattig student! :<


BT:Har du några twi-relaterade saker?lillin: ja jo ja det tror jag:p har &-tecknet med bla twilight-citat på...


BT: Team Edawrd eller Jacob? lillin: Team Edward ofc!

BT: om du fick ställa EN fråga var till: (Vad skulle det vara?)
- Robert Pattinson: om han kunde skriva en käärleksåång till mig hihi!
- Kristen Stewart: varför hon fått för sig att Edward vill ha henne istället för mig typ? (a)
-Taylor Launtner: can i feel your sixpack (snodde bra svar från Liilshoorty, hähä)
-Kellan lutz: vill du gå på dejt(venne hur det stavas xD) med Liilshoorty?


BT: vad väljer du:100 miljoner - En dejt med Robert?lillin: 100 miljoner hähä:p


BT:En shopping tur med Nikki - eller Ashley? lillin: Ashley, hon verklar gladast!


BT:En dejt med Kellan - eller Jackson?lillin: Jackson! hoho!:)


BT:Varulv - eller vampyr?lillin: vampyyr:)


BT:En statist roll i Eclipse - eller Breaking Dawn?lillin: ingen aning, vet inte vad nån av dom handlar om(hähä), men vi säger Eclipse bara för att ni ska få ett svar!


BT:Filmerna eller böckerna?lillin: Böckerna, då kan man "måla sina egna bilder i huvudet"


BT:Har du någon blogg?lillin: nope, allt jag har är denhär;p


BT:Om du fick ändra något i böckerna (SPOLIERS!!!!!!!!!) vad skulle det då vara?lillin: ojdå väldigt svårt eftersom jag bara läst de två första som sagt... men jag skulle ju vilja att Edward hade stannat kvar i New moon, men om han hade stannat kvar skulle det inte bli nån stroy, så måste säga att jag är ganska nöjd med dem som de är just nu...






Inga kommentarer: