RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 14 september 2009

Veckan's Dazzle'are


-1.Denna veckas Dazzle'are är:
Sandra
-2.BT: Hur gammal är du?
Sandra: Snart 17 år.

-3.BT: Hur hittade du våran blogg?
Sandra: Via bloggen thetwilightsaga.se
-4.BT: Hur hittade du The Twilight Saga?
Sandra: Mina kompisar tyckte att jag skulle läsa böckerna och då gjorde jag det. :)
-5.BT: Hur länge har du varit beroende/besatt?
Sandra: eh... jag har väl vart beroende i några månader, hehe:P
-6.BT: på en skala 1-10 hur besatt är du?
Sandra: hm.. det varierar tror jag, just nu är det väl en femma men när New Moon har biopremiär så kommer det nog att stiga till tio :)
-7.BT:Hur många av böckerna har du läst?
Sandra: Alla ofc ;)
-8.BT:Vilken av böckerna är din favorit ?
sandra:Det är väldigt svårt men jag tror att det är Breaking Dawn.
-9.BT: Vilken av böckerna tycker du minst om?
Sandra: New Moon säger jag i så fall för att Edward lämnar Bella i den.
-10.BT: Vilken skådis gillar du bäst från filmerna?
Sandra: Jag gillar Kristen mest.
-11.BT:Vad är ditt favorit citat från böckerna/eller filmen?
Sandra: "I´m really glad Edward didn´t kill you. Everything´s so much more fun with you around." Emmett i Eclipse.
-12.BT: Såg du twilight mer än 1 gång på bio?
Sandra: Jag har inte ens sett den på bio, då visste jag knappt vad Twilight var :S
-13.BT: plannerar du att se dem andra filmerna mer än en gång på bio?
Sandra: Ja, det kommer jag kanske att göra, vem orkar vänta tills dvd:n kommer?!
-14.BT:Har du några twi-relaterade saker?
Sandra: Ja, plancher, tröja och böckerna då.
-15.BT: Team Edward eller Jacob?
Sandra: Edward!
-16.BT: om du fick ställa EN fråga var till: (Vad skulle det vara?)
* Robert Pattinson: Can you sing one of your songs for me?
* Kristen Stewart: Is Rob or Taylor the best kisser? :)
* Taylor Launtner: om en dejt, hehe XD han är såå snygg!
* Stephenie Meyer: Can you please publish Midnight sun?!
-17.BT: vad väljer du:
*100 miljoner - En dejt med Robert?
Sandra: 100 miljoner.
*En shopping tur med Nikki - eller Ashley?
Sandra: Nikki.
*En dejt med Kellan - eller Jackson?
Sandra: Kellan.
*Varulv - eller vampyr?
Sandra:Vampyr!
*En statist roll i Eclipse - eller Breaking Dawn?
Sandra:Breaking Dawn.
-18.Filmerna eller böckerna?
Sandra:Böckerna!
-19.Har du någon blogg?
Sandra: japp, med min syster. >twilighteclipse.devote.se<>
-20.Om du fick ändra något i böckerna (SPOLIERS!!!!!!!!!) vad skulle det då vara? Sandra: Dom är så sjukt bra så ingenting!
VECKANS DAZZLE ARE!
"Glöm inte att anmäla dej till att bli veckans dazzle are här på bloggen!!"



Inga kommentarer: