RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

torsdag 1 oktober 2009

Angående helgen...

Tjoo Twerdar!
i helgen åker jag (ronjiisss) bort på ett konfirmandläger där jag ska vara ledare ;) alltså kommer det inte att vara någon bloggning från min sida och inte heller från blomman som åker ner till Göteborg för att umgås med sin syrra...
Calle drar till stockholm men har lovat att blogga därifrån så ni får uppdatering ;)
lillin kanske slänger in en läsdagbok, vad vet jag ;) och LiilShoorty? ingen anning men men...

vi har fortfarande 2 videor från Stockholm förra helgen men jag hinner inte ladda upp dem nu då jag måste packa, så vi kör dem efter helgen ;)

hoppas att ni får det bäst!
xoxo/ heeeeeela BT's bloggteam!

1 kommentar:

BreathingTwilighters:Ronja och Lisa sa...

Hej alla, jag kommer inte in på blogger för min dator är mupp, därav inga uppdateringar från calle idag"!