RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

tisdag 6 oktober 2009

Bloggnytt :)

Tjoo Twerdar!
förösker att göra ett sånthär inlägg varje vecka ;)
skoltider betyder mindre tid för bloggen vilket jag tror att ni listat ut, men vi jobbar på att sammarbeta o föröska ge er all information vi hittar så snabbt som möjligt :)

just nu:
tävlingen "frågestund" är nig avslutat sen igår ;) vi lovar att ger svar så snabbt som möjligt men Calle har åkt på förskyning igen o är därför inte så aktiv för tillfället ;)

glöm inte att anmäla er till veckans dazzle'are, klicka bara på den i kategorin eller i länken i inlägget "veckans dazzle'are" lite längre ner ;)

annars är det inte så mycket av vad jag vet ;)

xoxo/ronjisss
(min dator ville inte sammarbeta så nu får jag inte upp min singatur men XD)

Inga kommentarer: