RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

onsdag 21 oktober 2009

Fråga + svar :)

Vi fick just in en fråga till :)

Mantana skriver:
är det säkert att utsläppning av biljetter för bara new moon sker den 4 november? :/ Vilken tid är det då? Kan inte du uppdatera ang. det?:D

kram!

Svar:
Enligt TTS (som tipsade om M-V-Datumet) så skall biljetterna till New Moon (BARA NEW MOON :)) släppas den 4 november, vilken tid vet jag inte men under dagen, så det är bara att hålla utsik, man kan gå in på SF.se o klicka i att man vill bli påmind om när biljetterna släpps- både på mail eller SMS :D

KLICKA HÄR om du vill komma till SF's New Moon sida, o fylla i att du vill ha påminnelse om detta på antigen mail eller sms :)
lovar att uppdatera om vi får in någotn mer info om detta!

xoxo/ronjiisss och BT-gänget

(BTW! annledningen varför jag inte använder min singnatur är för att det är något konstigt med min uppladdare för bilder här på blogspot.com :s)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, Andrea här :)

När jag pratade med kundtjänst frågade jag om ordinarie biljettsläppet också, och hon sa att det inte var helt säkert eftersom de inte bestämt censuren (åldersgränsen)ännu.

Men förmodligen blir det 15 år, och förmodligen runt den 4e, men det KAN ju bli tidigare?