RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

söndag 25 oktober 2009

Halsningar fran CALLE!

Hejsan mina alskade twilighters! Jag sitter just nu i London vid en sjaskig illafungerande dator och skriver, och jag vill bara att alla ska veta att jag ar tillbaka! Jag ska forsoka blogga har i London, och sen kommer jag hem till en begagnad men forhoppningsvis fungerande dator! Vill ocksa saga att Vi har haft lite problem att skicka ut New Moon boken, den blev returnerad, sa darfor vill jag be vinnaren av New moon (Jennica om jag inte minns fel?) maila sin adress till oss igen sa hoppas jag att det bara var jag som skrev fel, ursakta att det drojer!
Mailadressen ar som vanligt: Breathingtwilightinfo@gmail.com
KRAMAR!!

Inga kommentarer: