RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

tisdag 20 oktober 2009

svar på fråga ;)

Vi fick in en till fråga :)

Anonym skriver:

Är smygpremiären när twilight och new moon visas mitt i natten? Och
kommer det vara i Örebro?

Svar:

Smygpremiären kan ses som två olika, dels den stora den 16 november som kommer att äga rum i sthlm för typ kändisar o lite "viktigare" människor ;) men sen har vi då midnattsviningen!

enligt nya uppgifter från TTS så kommer biljetterna till MV släppas i morron den 21 okbober kl: 7:00

och som svar på din andra fråga så skickade jag min söta lilla syster till stan idag för att ta reda på detta då jag själv var inne förra veckan, o det hon fick veta är att det nog troligtvis kommer att bli en midnattsvining i Örebro, men om biljetterna släpps i morron vet jag inte... tipsar dock om att kolla in hemsidan (sf.se) för att se om det släpps några biljetter :)

priset kommer att ligga på ca 200 kr o då får man se Twilight, vara med i tävlingar och sedan förhandsviningen av The Twilight Saga: New Moon :)

vi lovar att uppdatera om det kommer nån lista på städer :D

xoxo/ronjiisss och BT-gänget

Inga kommentarer: