RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 20 november 2009

The Twilight Saga: New Moon..

Igår var vi på midnattsvsningen...

W-O-W!

O-M-E!

jag grät från the break up till slutet!
Vi snyftade ikapp på våran rad o jag kännde hur alla skakade...
jag grät när jag skrattade,
jag grät när jag tyckte det var sorligt,
jag grät när det vart lyckligt,
jag grät när det blev spänning,
jag grät när slutet kom...

SÅ PERFEKT!

New Moon av Chris Weitz har helt enkelt gjort den film som jag inte ens vågade hoppas på...
den var MYCKET bättre än twilight då känslorna var starkare och "tydligare".
Jag ska inte spoila för er som ska se den ikväll men jag lovar att vi kommer att gå på den inom en veckas framtid igen...

nån annan som var på midnattsviningen o vill dela åsikter o känslor så kommerntera :D

xoxo/ronjiisss

Inga kommentarer: