RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 1 mars 2010

Breathing Twilight 1 år! :D

Tjoo Twerdar!
Glada news idag, vi fyller 1 år! :D
fatta, för ett år sen satt jag som en liten nörd och försökte lära mig att blogga och hitta nyheter varje 10:de minut (precis som nu xD)
ronjiisss (alltså jag själv) startade bloggen med LiilShoorty (eller Ayan) och vi drev den i ett halv år tillsammans tror jag innan Blomman joinade och sedan lillin (som har specifika grejer hon kommer pyssla med på bloggen framöver), våran Webb-desingner Lisa och så Calle! (en av Sveriges få killar som bloggar om Twilight, Calle är för övrigt på break nu då han läser natur-programmet och behöver komma ikapp, men snart är han tillbaka!)

det har varit ett händelse rikt år då vi är uppe i 1939 inlägg!
är sjukt glad att jag började blogga om Twilight då det fortfarande är ett brinnande intresse!

Fortsätt att läsa BreathingTwilight.blogspot.com nu framöver okej :)
OCH HÅLL UTSIK EFTER HUR VI FIRAR VÅR BLOGG-FÖDELSEDAG I MÅNADEN MARS!
kan dyka upp lite suprises här och var ;)

ha det bäst Twerdar!
Be Safe/ ronjiisss, Blomman, Calle, Lisa, LiilShoorty och lillin :)

Inga kommentarer: