RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 5 juni 2010

Kommentar från mig om "Bree Tanners Andra Liv"

SPOILERS! SPOILERS! SPOILERS!
Skrev följande på TwilightSwedens forum om boken:

I loved it!
Att få följa lilla Bree igenom alla löngner och vänskapen med Diego och Fred blev en underbar lite läs stund och jag tror att man kommer att ha en ännu större inblick och förståelse nu när Eclipse släpps om några veckor om varför new borns faktiskt har verkat fått en stor roll i filmen då vi får se det i nån annans perspektiv där med.
I fightscenen hade hoppats på att få lite mer detaljer då man får vet ungefär lika mycket från Bellas pov. - men det är väl bara att spara sig till filmen ;)
Tycker även det var intressant att få se Brees pov när Volutri kommer, jag har uppfattat henne som väldigt blodtörstig och otålig så som SM tidigare beskrivit new born i böckerna tidigare men i själva verket skulle jag kunna se att hon skulle ha haft viljan att kunna kontrollera sig i slutet om hon hade fått chansen.

Annars vill jag bara tillägga att som ett Twilight-fan var det som att öppna ytterdörren när man varit borta ett lååångt tag - man var hemma igen!

Vi vill gärna veta era åsiker om boken!
Be Safe/ronjiisss

Inga kommentarer: