RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

söndag 11 juli 2010

Ny skribent



I´m breathing Twilight, how 'bout U?




Mitt namn är Emy, och jag är ny skribent här på BreathingTwilight!
Jag har varit ett Twilightfan ända sedan "Om jag kunde drömma" släpptes i Sverige 2006.

Ett stort tack till Stephenie Meyer...!

Min favortscen, både i bland böckerna och filmerna, är när Alice och Jasper tränar inför striden i Eclipse. Den scenen tilltalar mig både miljömässigt och innehållsmässigt, och den levererar en del av budskapet med The Twilight Saga; att störst inte alltid är bäst.
Yeah, what about me n' Twilight...?
Min favoritkaraktär är Rosalie, mestadels eftersom att jag kan sätta mig in i hennes situation på ett sätt jag inte kan göra med någon annan.
Dock så tycker jag att Aro är den som sticker ut mest, eftersom att ingen förstår honom.
Jag tycker att Ashley Greene är den vackraste av de kvinnliga skådespelerskorna i The Twilight Saga, och bland männen är underbara Peter Facinelli den som mest drar till sig min uppmärksamhet.
Jag brukar få höra att jag är en riktig Jane i vardagslivet eftersom att jag är ganska kall, men utseendemässigt är jag nog mest lik Alice.
Peace, Emy


Inga kommentarer: