RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 12 juli 2010

Wyck Godfrey håller tummarna för Robert och Kristens förhållande

Kristen Stewart och Robert Pattinson vill absolut inte att någon ska tro att de är ett kärlekspar
även privat, men efter att ha läst "Twilight"-producenten Wyck Godfreys intervju med tidningen Times så undrar nog många om de där envisa ryktena kanske stämmer trots allt. Under hela intervjun talar han om stjärnorna i "Twilight"-serien som om de vore ett par.
Det är framförallt när Godfrey får frågan om huruvida han tror att spekulationerna om Rob och Kristens förhållande gynnar filmerna, som producenten "outar" paret genom att uttrycka sin rädsla för att skådisarna ska göra slut med varandra.
- Jag har faktiskt inte tänkt på det. Det påverkar inte vår verksamhet. Det jag tänker på är att jag hoppas att de fortsätter att vara tillsammans. Det skulle kunna bli jobbigt på inspelningen av den kommande filmen om de gjorde slut. Gud, jag hoppas verkligen att de fortsätter att vara tillsammans, snälla var ihop, säger Godfrey till Time.
Godfrey upplever även att deras förhållande inte längre är lika omdiskuterat i media som det en gång var.
- Skrivs det fortfarande om det? Om man tittar på folk som har ett stabilt privatliv, så tröttnar media på dem. Jag tror att vi börjar förstå att de faktiskt är tillsammans och att det är deras ensak. Vi får hitta någon ny att skapa drama kring, avslutar han.

Inga kommentarer: