RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 16 oktober 2010

`The Runaways´ - Emys åsikter!

Mina förväntningar på filmen var höga. Efter att ha sett trailern och hört mina vänners lovord över filmen så var jag förväntansfull - och eftersom att jag vet att både Kristen och Dakota är superduktiga skådespelerskor så trodde jag till 100% att mina förhoppningar skulle infrias, och till en början såg det lovande ut!

Men allt eftersom att filmen rullade på så blev jag bekymrad. I en speciell scen i filmen så kom jag fram till vad jag var bekymrad över - Kristens skådespeleri.

Jag säger inte att hon var dålig i den filmen - för det var hon absoulut inte!! - men, på vissa ställen så lös den Kristen vi känner i verkligheten verkligen igenom i filmen.

Bra eller dåligt vet jag inte, men det oroade mig, eftersom att det kunde förstört hela filmen, främst för dem som är stora fans utav `The Runaways´ som band, och som såg filmen som ett komplement till sitt favoritband.

Nåja, i min mening så var filmen definitivt värd att se - trots att det är en liten sad story!

@Emy

Inga kommentarer: