RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

onsdag 9 mars 2011

Projekt

Hey på er alla läsare (eller: Cha Cha Bloggen ;))

Det är så att jag (Emy) har ett litet projekt på gång, jag kan inte säga vad eftersom att jag inte har format idén ordentligt ens i mitt eget huvud, men för att kunna genomföra detta så behöver jag två eller tre extraskribenter som sänder poesi till mig. Dikter alltså.
Dikterna behöver inte handla om Twilight, huvudsaken är att de är skrivna på ett språk som är lätt att läsa. Jag öppnar upp för alla Er som är intresserade att skicka in dikter och andra kortare texter till min personilga mail: emma.sandkvist@edu.orebro.se . Jag vill helst ha in alla ansökningar inom en måndag, så det är inte så jättebråttom. Jag hoppas verkligen att ni är intresserade av att hjälpa mig med det här! :)

Carpe Diem // Emy

Inga kommentarer: