RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

söndag 24 april 2011

Ashley Greene: Den senaste tiden

Den senaste tiden har det varit tyst på photoshoots, movie-updates och liknande från Ashley Greene, så jag tänkte att jag ska slänga in ett inlägg med lite bilder från hennes liv den senaste månaden! Jag varnar redan här för att en del bilder är så kallade "papparazzi" bilder, och alltså inte är officiellt godkända för publicering av Ashley själv.

De första bilderna kommer från när Ash var på `SiriusXM Radio´ den 14 mars:





Vad tycker ni om hennes outfit?

Den andra lilla inblicken i Ash´s liv visar en promenad hon gick tillsammans med sin far och Jared Followill (den 17 mars):





Den tredje bildserien är från en shoppingtur Ashley hade tillsammans med sina föräldrar Joe och Michele den 19 mars:







Jag avslutar med att ladda upp två bilder på Ashley ensam på promenad i Vancouver, vilket ju var alldeles nyligen, nämligen den 21 april!



Jag hoppas att bilderna på den alltid lika snygga Ashley föll er i smaken! :D

Sources:
&

Carpe Diem // Emy

PS. Om ni gillade det här inlägget kan ni väl skriva det i en kommentar, så kan jag göra fler sådana med våra skådisar i framtiden! :))

Inga kommentarer: