RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

tisdag 17 maj 2011

Bloggnytt och ett litet tips!

Hej alla fina bloggläsare. Hur mår ni idag? Själv så tycks jag ha dragit på mig en förskylning, men det gör inte så mycket. Det är ju så härligt väder ute! Idag har vi haft 20+ i skuggan, jag hoppas att det är lika fint hos er också!

Nu i sommartider så har vi alla ju naturligtvis mycket att göra på våra olika håll, både privat och med skolan. Våra underbara boss Ronja tar studenten om mindre än en månad, och jag behöver väl knappast upplysa er om att hon har mycket att göra?!

Olivia & jag har mycket på våra respektive skolor också, jag reser till Estland om mindre än en vecka och efter det så är sommarlovet nästan här, och veckorna rullar på i en rasande fart!

Ett soligt tips från mig till Er: Gå in på facebook och gilla Jackson Rathbone´s officiella sida! Klicka här!

Source:
Team-Twilight

Carpe Diem // Emy

Inga kommentarer: