RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

söndag 29 maj 2011

Nytt projekt!

Hej söta bloggläsare! Jag hoppas att er dag hitills är lika fin som min, och att ni kommer ihåg att fira era mammor riktigt mycket!
För er som följer vår blogg kontinuerligt så har det säkert inte gått obemärkt förbi att vi har varit ganska dåliga på att uppdatera ett tag. Detta har berott på en mängd saker, varav mycket i skolan är den största för oss alla.
Men nu har jag i alla fall ett nytt projekt på gång här, som jag fick idéen till idag. Det går helt enkelt ut på att vi för varje dag ett tag framåt fokuserar på en av våra skådespelare, och vad han/hon sysslar med just nu!
En liten inblick i deras liv utöver TTS helt enkelt! Vad tror ni?!

Jag tycker att vi kör igång direkt! Projektet har jag valt att kalla "Get to know the TTS-cast anno 2011". Vi kör i nästa inlägg!

Carpe Diem // Emy

Inga kommentarer: