RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

tisdag 12 juli 2011

S a k n a d...

Här, ovanför, finns världens finaste fan-video som någonsin skapats enligt mig. Tårarna bara forsar som laviner ner för mina kinder när jag ser denna. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Snart är hela Twilight-sagan över...Kan inte förstå vad som kommer ske efter att allt har tagit slut? Vad ska man längta efter? Aldrig få känna den där förväntansfullheten inför nästa film som jag gjort under hela denna långa epoken. Epilogen kommer att stjäla med sig en del av mig, en alltför stor del, men trots allt kommer Twilight alltid att ha ett mäktigt och voluminöst stycke i mitt hjärta, no matter what. Jag kommer såklart fortsätta vara samma gamla Olivia som innan, dock en Olivia med ett litet tommare hjärta. Kramar i massor! //Olivia
TWILIGHT 4-EVER IN MY <3!


Källa-youtube
sökord: beautiful twilight videos.

Inga kommentarer: