RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 3 september 2011

Taylor Lautner i `Seventeen Magazine´

Taylor har fotograferats och intervjuats för Seventeen Magazine's oktoberutgåva. Här nedan kan ni se ett par outtakes, klicka på `Läs mer´ för att se resten av bilderna + läsa utdrag ur intervjun!














Taylor om...

Förlorad kärlek:
"Jag kan definitvit relatera till Jacob's känslor i Breaking Dawn. Han hanterar inte bröllopsinbjudan särskilt bra, och jag tror inte att jag skulle göra det heller. Om jag var förälskad i en tjej och hon berättade för mig att hon skulle gifta sig med någon annan, så skulle det krossa mig. Och det är också vad som händer. Det förgör Jacob."

Fysisk träning:
"Abduction var superfysisk för mig. Jag hade aldrig boxats förut, så jag var tvungen att träna i ett par månader. Senaste gången jag brottades så var jag sex år gammal, så jag var tvungen att jobba på det också. Och sen så var det motorcykelträningen. Jag körde omkring på ett par cyklar i New Moon och Eclipse, men i Abduction så var det gatukörning. Jag är inte det största motorcykel fanet - de är coola och otroligt roliga, men de är också läskiga!"

Source:
Seventeen Magazine
via

Carpe Diem // Emma

Inga kommentarer: