RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 14 oktober 2011

BreathingTwilight på faneventet den 28 oktober

Hej på er sötisar! Som ni vet så är det ju om bara (!!) två veckor dags för faneventet på hovet, och nu är vi på BreathingTwilight nästan färdigplanerade.

Så här ligger det till: Jag (Emma) kommer att medverka på eventet, men det kommer tyvärr inte Ronja att göra. Dels så har hon arbete att ta itu med och sedan så kostar det en slant för oss Örebroare att ta oss fram och tillbaka till Stockholm. Jag har dock lovat att skrika lite till henne också, kan ni påminna mig om att hålla det löftet?Även Olivia ska dit, men jag vet inte hur hon tänkt sig kring sällskap och eventuellt bloggrelaterat snack ännu!

Hur många av våra blogg- och DayViewläsare är det som ska dit? :)
Självklart så vill jag otroligt gärna träffa er, och därför så tänkte jag komma med ett par förslag. Jag anländer till Stockholm från min hemstad Örebro kring tre på eftermiddagen, och då så ska jag direkt hem till Nea och Ludde för att lämna av tre dagars packning. Efter det så ska vi så fort som möjligt upp och möta Janina och sedan så fort som möjligt till Hovet - och det är där jag har tänkt att ni kan få tillfälle att träffa mig/oss!

Vi kommer att ställa oss på vår plats i kön, och efter det så är det fritt fram att komma och ställa frågor om TTS, höra våra tankar kring saker som ni tycker är aktuella! Ni kan självklart också komma förbi för att snacka lite allmänt kring Twilight eller bara för att få en kram!

Om det är så att just du ska till eventet och vill få tillälle att träffa mig så kan ni antingen kommentera det här inlägget eller skicka ett mail till: emma.sandkvist@edu.orebro.se så kan vi ju snackas vid närmare och byta mobilnummer! :)

Carpe Diem // Emma

Inga kommentarer: