RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 4 november 2011

Bästa fanvideon på LÄNGE! :D


Känner du igen videon? Jag vet! Den har åkt upp på bloggen en gång innan. :)

Först av allt vill jag bara säga att jag aldrig någonsin kommer sluta tröttna på att lägga upp välskapta, vackra fanvideos här på BreathingTwilight. Jag har ovanligt lätt för att brista i gråt vid saker jag älskar osannolikt mycket. Som nu. Tårar, snor och betagenhet bara strilar över mig likt regnperioderna i torrlandet. Därför hoppas jag ni förstår att jag vill dela med mig till er så att ni också blir berörda på något sett av denna video. För detta är nog något av det vackraste jag faktiskt sett!

Kramar :D //Olivia


"This will make you love again" - IAMX
video by: Irinka17 á youtube.com

För mer fanvideos - besök twilightsweden.se

Inga kommentarer: