RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 10 november 2012

Presskonferens för `Breaking Dawn; Part II´ i Los Angeles

Inser ni på fullaste allvar att det här är det avslutande kapitlet i vår fantastiska saga? När Breaking Dawn har haft premiär har vi ingenting kvar att längta efter, ingen anledning att stanna uppe hela nätterna bara för att vänta på nytt materiel från vår favoritsaga... ingenting. Jag tycker att vi kan komma överens om att njuta av tiden som är kvar och sörja sedan, okej? Vi börjar med att titta på några bilder på trion + Bill Condon från presskonferensen som hölls för Breaking Dawn; Part II i Los Angeles alldeles nyligen. Lite sorgligt är det allt.




Source:
Team-Twilight
Carpe Diem // Emma

2 kommentarer:

Moa Okada sa...

Jag håller med er till 100%. Det går inte ens att fatta att det är det avslutande kapitlet? Det är ju sjukt, så många år har gått! Men de har allt varit den bästa tiden i mitt liv hittills <3 Jag är så glad att Twilight-sagan finns. Jag kollade på 1,2, och 3an idag, nu inför Twinight. Och jag grät och kan fortfarande inte fatta att det snart är slut. Men vi får njuta av tiden vi har kvar<3
.Twilight.Forever.

sarah sa...

håller verkligen med er och Moa.
Jag kommer nog aldrig inse att det är över snart, fast det kommer aldrig vara över för vampyrer o varulvar är en del av mig nu tack vare twilight-sagen <3
sen kan man alltid hoppas att det kanske kommer någon uppföljare om några år eller nått :)