RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 11 juli 2009

Blomman?

Blomman? Vem är det? Och vad gör hon här? Undrar ni kanske nu!
Joh! Det är så att jag är en ny skribent här på bloggen så jag tänkte presentera mig själv lite.


Så här ser jag ut ---------------->
Jag heter egentligen Sofie men kallas Blomman. (det har med mitt efternamn att göra) Jag är född 1992. Jag är alltså lika gammal (eller ung:P) som Ronjiisss!
Förutom Twilight så är mitt stora STORA intresse: MUSIK. Jag går musik-estet på karolinska skolan i Örebro, där jag sjunger och spelar piano. På fritiden spelar jag även tvärflöjt och lite gitarr.
Men Twilight är också ett STORT intresse! Men jag har faktiskt inte läst sista boken än. Jag vill liksåm inte börja för då vet jag juh att den kommer ta slut snabbt och efter det finns det ju ingen mer Twi-bok att läsa.
Min favorit är (tro're eller ej) "När jag hör din röst"! Jag tycker att det är i den boken som man "känner mest med Bella". Det är klart att det var tråkigt att inte Edward inte var med så mycket. Men det är ändå den boken som har "berört" mig mest!
Så nu vet ni lite om mig! Om det är något mer ni undrar så är det bara att fråga! jag svarar på alla frågor...eller de mesta iallafall :P
xoxo :D Blomman

Inga kommentarer: