RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 25 september 2009

Twitter update!

Nu är jag här med en Twitter-updatering igen! Jag ber jätte mycket om ursäkt för att det inte har kommit ngn uppdatering under veckan. Men jag har haft så mycket att göra så när jag har fått tid över har jag sovit xD
Jag ber också om ursäkt för att jag inte skrivit något "blommans läsblogg" inlägg! Men jag har varit tvungen att ta en paus från "Så länge vi båda andas" för att vi läser en bok på svenskan i skolan som vi ska vara klara med på torsdag. Så förhoppningsvis kan jag börja läsa "SLVBA" på torsdag igen!

Men men. Nu blire lite twitter ! Twiiii, twiii, twiii!

Blomman: OMJ!! (Oh my Jasper) Not the Volturi!




Blomman: Oh yes you are!



Blomman: Jag vill dit! Buhuu!



Blomman: Jah! Precis min åsikt!



Inga kommentarer: