RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

söndag 29 november 2009

Alex Schulman: “Jag har sett Twilight” :D

Alexander Schulman - bloggaren, snubben som driver (eller som brukade) med allt o alla!
Jag själv förljer hans blogg nu efter att han fått en lite söt dotter, då han har blivit en liten mjukis pappa ;D
Han hade en frågestudn för ett ta sen o fick frågan "Vilken är din Twilight favorit bok" och svarade:
"Jag vet inte vad Twilight är men det låter spännande"
Som skbribent för Aftonbladet kan man ju inte precis missa trenden med Twilight, inte heller Alex ;)
Nu har han hyrt den o skriver följande:


"Här är ett utdrag från ett blogginlägg som han skrev på Nöjesguiden:
Häromdagen upptäckte jag det igen. Supersnackis som jag aldrig hört talas om. Den här gången var det en film som hette Twilight. Det var något om en åldersgräns som inte passade någon i smaken. Och jag blev så trött. Kände mig så svag. Och så tog jag sats igen.

Jag “hyrde” Twilight för att ta reda på vad allt handlade om. Och har nu sett den under de senaste fyra kvällarna. Ja, det är så vi nyblivna föräldrar konsumerar film – i etapper. Och jag kände ingen besvikelse. Jag kände lycka! Vilken ljuvlig liten film! Otroligt vacker vampyrpöjk blir kär i bleksnygg flicka och kärleken är besvarad. Men det är svårt, de lever ju så olika liv. Och hur ska han motstå lusten att äta opp henne?

Läs hela Schulmans inlägg om Twilight genom att klicka här.

Jag såg den första Twilight häromdagen och tyckte verkligen att den var alldeles bedårande. Den var vacker, vemodig och emellanåt djup.

I hans egna blogg skrev han även i går om hur han ser framemot att se New Moon. Hm…. vi får väl se. Läs inlägget “Drömmar om att gå på bio” genom att klicka här."

Inga kommentarer: