RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

torsdag 3 juni 2010

Helt otroligt...

För bara någon vecka sen fíck vi ju veta att Taylor Launter och Kristen Stewart skulle komma till Stockholm, Sverige! jag menar ju verkligen Sverige (ni tycker säkert att jag är konstig nu men fortsätt läsa ;)) och det var spänt då det endast skulle vara en presskonferans för media...
men nån dag sennare släpper TwilightSweden meddelandet från Nordisk Film om ett fan-event på Hovet samma dag med både Tay och KStew!
Sen släppte man info om biljetterna som skulle vara gratis och skulle släppas i Stockholm, Göteborg och Malmö den 3 juni (Idag).
Själv insåg jag snabbt att det skulle vara omöjligt att få tag i biljetter om det inte skulle gå o köpa dem någon annan stans då jag pluggar och inte precis kan ta tåget till stockholm för att komma fram vid 00:00 i natten...
lite lyckligare vart man när Twilight Sweden och SF.se började lotta ut biljetter men vann inget på TS...
Suckandes tänkte jag att det var kört men då kommer lilla syster in med sin kompis, hennes underbara kompis som jag knappt hälsat på och hennes kompis som köade för att få tag i biljetter...
och det fick dem! närmare bestämt 4 stycken!
Och gissa om jag vart chockad när lilla systern skriker högt i vardagsrummet för några minuter sen och kommer utstuddsande till köket för att berätta att dem här underbara människorna fixat biljetter till oss!
Vi ska alltså på fan eventet i Stockholm den 21 juni!
Det är helt sjukt otroligt att det finns sånna underbara människor som Nettan och Steph som fixade detta åt oss! Det finns verkligen änglar på jorden!
Jag kan inte ritkigt uttrycka i ord om hur lycklig, tacksam och ännu mera tacksam jag är! och ett enkelt "Tack så mycket" räcker liksom inte heller!
Men vi är båda fruktansvärt tacksamma ändå!

Så Tack, Tack! Tack! Tack!

/Ronja och lillasyster Veronica

2 kommentarer:

Nettan sa...

"Tack så mycket" räcker gott och väl ^^ Iallafall för min del hehe x)

Anonym sa...

jag kan inte riktigt uttrycka i ord hur irriterad jag är på alla som får gå när inte jag kan/får. D: