RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 17 juli 2010

Kristen ointresserad av äktenskap

Twilight-stjärnan Kristen Stewart berättar att hon aldrig tänker gifta sig och inte förstår varför så många tjejer är besatta av att knyta banden på detta sätt.
Den 20-åriga skådespelerskan, som sägs dejta Twilightkollegan Robert Pattinson, insisterar på att hon inte drömmer om att ha ett vitt bröllop som de flesta andra tjejer hennes ålder, men hon skulle vilja ha ett barn, rapporterar Contactmusic.
När vi frågade om hennes tankar kring äktenskap, sade hon, "Inte i detta skede av mitt liv. Jag kanske är helt annorlunda än alla andra. Det finns många tjejer som inte kan vänta med att gifta sig och planerar sitt bröllop långt i förväg. Jag är inte sån. Jag vill ha en familj någon gång, men jag vet inte när. "Men Stewart vägrar fortfarande att tala om sin romans med Pattinson, hon hänvisar bara till honom som en "god vän".
"I början av den filmerna fanns det inte några samband alls, eftersom vi (Robert och jag) inte kände varandra alls, men nu är allt annorlunda. Vi har filmat alla dessa filmer tillsammans och han har blivit en god vän till mig. Taylor (Lautner) och Rob är oerhört viktiga för mig. De går mig inte på nerverna. Vi är alltid ärliga mot varandra utan att behöva oroa oss om att såra varandras känslor,"säger Stewart.

Källa

Inga kommentarer: