RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

torsdag 19 augusti 2010

BreathingTwilight: om Tru:Blood!

Okej, det var menat att vi skulle haft video-bloggande på detta oxå men det sket sig :(
Jag (ronjiisss) fick alltså en Tru:Blood i 18-års present och här är vad jag tyckte om det:

-
Tru:Blood
type: 0 positive
pris: 99:-



Bara att öppna lådan med flaskan i var konstigt då jag verkligen hade svårt att inse vad det var för något jag hade i handen!
när det väl gicj upp blandades förtjusningen med något obehagligt, det var så konstigt att hålla i en flaska jag sett i en TV-serie.
dessutom hade jag ingen anning om vad dem skulle smaka! så innan jag bar mig av till tjejkvällen kollade jag igenom lite youtube klipp på andra som provat drycken, den ska alltså smaka blod apelsin!
(om ni kollar noga på locket ovan så ser ni längst ner att det står att den ska innehålla människoblood!)
Vi smakade och kommentarerna var lite olika, alla höll med om att den smakade ungefär somn den röda (exotiska) fantan, även om vissa tyckte det smakade hostmedecin oxå x)
blod vad det dock dåligt av i flaskan, men det var något speciellt att bara hålla i den!
vätskan är inte helt orange som jag trodde utan har en röd men ganska ljummet röd färg och vi alla pratade om att det vore coolt om dem inte kunde försöka få till en lite tjockare konsistens som vi saknade ;)
flaskan i sig är grymt cool! den är väldigt lik den som är med i den riktiga serien och är därför väldigt detaljerad!
kommer givetvis att spara den och den kommer att stå på min hylla bland allt annat vampyr aktigt!
-
hur mycket poäng får den då?
jag själv skulle nog sätta 7/8 av Taylors magrutor! xD
en god dricka, helt klart värt priset mest tack vare flaskan, hoppas på en bättre konsistens bara ;)
-
Tru:blood kan även mixas till drinkar för er lite större ungdommar och drinklistan finns på HBO.com's hemsida ;)
-

Du kan köpa/beställa Tru:blood här i sverige på bland annat:

- Fangbanger
- SFbok
-

Har dessutom köpt hem True Blood full seson 2 som släpptes på DVD igår här i Sverige!
Du kan köpa boxen här:

- Cdon.com (379:-)
- Discshop (379:-)
-

BILDER I FÖLJANDE INLÄGG ÄR SKYDDADE AV COPYRIGHT LAGEN! VID KOPIERING FRÅGA OM LOV FÖRST!
Be Safe/ronjiisss

Inga kommentarer: