RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

torsdag 19 augusti 2010

BT-ronjiisss om `Vampires Suck´

Nu har vi varit och sett Vampires Suck!
och ni ska snart få veta vad jag tyckte om den ;) men jag vill bara be om ursäkt då detta med videobloggande helt försvann under kvällen...
Iaf, här kommer det i skriftlig form!

`Vampires Suck´
Jag hade faktiskt ganska mycket förväntningar av filmen tack vare trailern och jag blev inte så jätte besviken heller.

Tycker att det var sjukt kul att dem verkligen drev in i minsta scen men att dem inte riktigt kunde tagit ut svängarna så som dem kunde ha gjort, satt hela tiden o tänkte på hur dem kunde hab gjort just den scenen ännu roligare!
vissa scener som alla andra gjort parodier på via youtube var roligare än den i filmen...
inte ett plus på detta alltså.
Dock var soundtracket ganska roligt då dem försökt att återskapa det mesta av låtarna i orginalet.
Det förekom en hel del drivande om böckerna, Stephenie Meyer och till och med lite drivande om oss bloggares "SPOILER ALERT!"
Vill bara passa på och VARNA er för en riktigt Breaking Dawn spoiler i VS!
scenen där Bella och Jessica går ur från bion så pratar dem om Breaking Dawn och det förekommer just det - MEGA SPOILERS!
Både Edward och Jacob var dock vääääldigt snygga! mycket pluuuus!!
Demj drev om oss fans och våra "Team", men där tyckte jag dem kunde ha överdrivit ännu mera!
Filmen är verkligen för er som älskar och hatar Twilight! så jag rekomenderar den såklart, men det är inget jag skulle gå flera gånger på bio för.
Dock ser jag det verkligen såhär, jag är besatt av Twiligth och jag är galen i och driva om det!
Man måste bjuda lite på sig själv också!

filmen får 6.5/8 av Taylors magrutor, mestadels för att dem verkligen kunde ha överdrivit det till vansinne och inte gjorde det ;)

Be Safe/ronjiisss

Inga kommentarer: