RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 28 augusti 2010

Unthinkable (Michael Sheen) FÖLJANDE INLÄGG REKOMMENDERAS FRÅN 18 ÅR!


VARNING! Följande bilder innehåller blod, våld och tortyr! Klicka på "Läs mer" om du känner dig mogen nog att se dessa bilder.
Rekommenderas från 18 år!
Rekommenderas från 18 år!



Trailer:

JAG VARNAR IGEN! REKOMMENDERAS FRÅN 18 ÅR!



Jag själv har faktiskt sett denna film och jag måste erkänna att den gav mig rysningar, om inte mardrömmar, många kvällar framåt. Usch. Verkligen inte en film jag skulle rekommendera till någon under 18 år, men om man är över 18 och gillar verklighetsbaserade filmer så... Kolla på den här. Men gör det dagtid, och tillsammans med någon. Ni kommer att behöva prata om den efteråt för att inte bli helt knäckta. // Emy

all information hittad via google.com & youtube.com!

1 kommentar:

thetwilightfanpire sa...

Jag har en blogg på blogger också.
Hur gör man så att man ser lite av inlägget, men om man trycker på läs mer så ser man hela inlägget?