RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 15 oktober 2010

Mini-semester!

Halloj, Emy här!

Apropå alla de nya medlemmarna i Breaking Dawn-casten, visst är det roligt att det äntligen börjar att hända lite saker nu? Vi har ju länge befunnit oss i en svacka där det egentligen inte finns så mycket att blogga om kring just själv The Twilight Saga, utan uppdateringarna den gångna tiden har mest bestått i bilder från olika photoshoots, en och annan intervju och liknande saker... Nåja, det verkar som att vindarna sakta håller på att vända!

Jag ville egentligen bara meddela att jag kommer att befinna mig utanför mitt hem i helgen, och alltså inte kommer att ha jättestor möjlighet att blogga. Jag ska försöka slänga in ett inlägg, men jag kan inte lova någonting.

Medan jag är ute och roar mig så litar jag till 100% på att Ronja kommer att ge er det allra senaste inom Twilightvärlden!

Be Safe // Emy

Inga kommentarer: