RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

fredag 15 oktober 2010

TTS; Actors Night á la Janina!

Emy tillbaka igen, chockad över alla inlägg kring de nya skådisarna Ronja har laddat upp idag, och kring all information som jag nu läst... Det är ju mest okända skådespelare vi har att göra med, men några stycken är relativt stora namn! Läs tidigare av dagens inlägg för att förstå vad jag snackar om...

Okey, till meningen med rubriken. Jag är som jag tidigare skrev ute på äventyr idag, och jag tänkte därför tala om vad jag och min vän Janina ska roa oss med denna kväll. Vi kör marathon på filmer som Twilight-skådespelare är med i, och vi har valt ut följande;
The Runaways - Starring Kristen Stewart & Dakota Fanning 1 timme och 44 minuter
Triangle of Love - Starring Elisabeth Reaser; Längd 1 timme och 21 minuter
Valentines Day - Starring Taylor Lautner; Längd 1 tim och 59 minuter
Nurse Jackie - Season One - Starring Peter Facinelli; Längd 5 tim och 26 minuter                                                                               --->

Börja räkna, när kommer vi att vara klara om vi säger att vi börjar klockan nio på kvällen. Hm...
Cirka klockan 8 i morgon bitti! Tror ni att vi klarar det?! Återstår ju att se, men vi har dricka och godis i massor!

Jag meddelar er i morgon om vad vår natt resulterade i - och då dyker även en rescention av `The Runaways´ upp! Missa inte det!

Be Safe!
// Emy

Inga kommentarer: