RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

lördag 22 oktober 2011

Tävling i samarbete med `Line by Maria´!

Tävlingsdags!

För ganska många veckor sedan så nämnde jag (Emy) att jag höll på att förbereda en smyckestävling. Tyvärr så har det sedan dess kommit mycket annat emellan - men nu är det dags för tävling! Priset är ett supersnyggt halsband från smyckestillverkaren bakom `Line by Maria´!
Halsbandet finns i rosa, gult och svart (se bilderna nedan!) och om du vinner så kan du själv välja vilken färg du vill ha.
Tecknet står för fred och är tänkt att fungera som en liten påminnelse att det fortfarande finns godhet i världen! ♥♥




Tävlingsregler:
1. Posta följande länk: http://linebymaria.se på din blogg/facebook eller twitter.
2. Skriv ihop en motivering till varför just du ska vinna smycket.
3. Posta länken till ditt blogg/twitter/facebook-inlägg i kommentarsfältet och skriv din motivering. Glöm inte att skriva din mailadress samt vilken färg på Peace-tecknet du skulle vilja ha om du vann!
(För extra stor chans att vinna, skriv om du beställt något från `Line by Maria´. Kom ihåg att vi enkelt kan kolla upp detta!)

Tävlingen avslutas den 6/11-2011.  Lycka till!!
// Ronja, Olivia & Emy

1 kommentar:

Michaela sa...

(Jag har länkat sidan på min fb)
Och jag vill vinna ett svart piece halsband för att det var fett snyggt och som sagt det finns fortfarande fred på många ställen här på jorden.
Om jag vann den här tävlingen skulle det göra min dag, kram! :)
För en extra chans att vinna tävlingen så vill jag bara säga att jag älskar vampire diaries och är så pepp på att se breaking dawn! :D
(Ni kan kontakta mig via min blogg)