RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

torsdag 17 september 2009

Testing testing!

Hihu på er Twerdar! Presenting vad som kanske är sveriges första manliga Twilight-bloggare;
Det är jag som är den nya bloggaren i gänget! Stoort tack till Ronja och blomman och alla andra ni som låter mig vara med! Calle heter jag och jag är 16 år gammal och går andra året på gymnasiet. Jag är precis som de andra bloggarna ett extremt stort fan av the Twilight saga och är helt besatt av den underbara värld som Stephanie Meyer har byggt upp i sina böcker! Jag kommer att hjälpa till här på bloggen med nyheter precis som alla andra och när jag har pejl på hur det funkar så hoppas jag kunna vara med och utveckla Breathing Twilight till Sveriges största Twilightblogg! Jag säger bara det, 2010 är vi stört! haha. Jag hoppas att ni läsare kommer att tycka om mig, jag skriver ganska så excentriskt, men det är bara eftersom jag älskar Twilight så mycket! Som sagt, ni kommer att få se en hel del av mig i framtiden, och jag ser fram emot att vara skribent här på bloggen!
Vi hörs!
Calle

Inga kommentarer: