RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

tisdag 22 juni 2010

Mitt bidrag till MTV's tävling:

Jag har fått förfrågan några gånger om jag inte kan publicera bilden jag hade med i MTV's tävling om att få möta Taylor och Kristen!

Jag vann inte första pris (se vilka som vann längre ner!) men var en av 10 utav 3000 som fick -VIP biljetter till eventet :D
(dock tackade jag nej till dem biljetterna då jag hellre tog dem jag vann från sf.se istället... och det där lät jätte kylchigt och divit, ber om ursäkt för det men gav bort 6 biljetter av 8 som jag och min syter fick tag på;))

Copyright: RSS'10 (fotograf: Sofie Blom)

movtieringen finns inte kvar att lägga ut.

Bilden är helt klart Eclipse-inspererad med boken, "missing-posterna" , liket + det slarviga "ätandet" x)

You Like?

Be Safe/ronjiisss

Inga kommentarer: