RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 24 augusti 2009

Veckan's Dazzle'are


Denna veckas Dazzle'are är: Liilshoorty
BT: Hur gammal är du?
Liilshoorty: Jag är 17 (fyller 18 i januari)

BT: Hur hittade du våran blogg?
Liilshoorty: Ronjiisss pratade om att starta en blogg och jag tyckte det var en bra ide :)
BT: Hur hittade du The Twilight Saga?
Liilshoorty: En kompis och Ronjiisss hade läst böckerna och de började prata om den och jag bestämde mig för att läsa dom och se ifall jag blev lika besatt xD
BT: Hur länge har du varit beroende/besatt?
Liilshoorty: Oj ! bra fråga sedan jag läste böckerna vilken var förra hösten JAG ÄLSKAR TWILIGHT SAGA FORTFARANDE!
BT: på en skala 1-10 hur besatt är du?
Liilshoorty: 9? vet inte riktigt men vet att jag älskaaar the twilight saga
BT:Vilken av böckerna är din favorit ?
Liilshoorty: Eclipse for sure :D

BT: Vilken av böckerna tycker du minst om?
Liilshoorty: New moon för att Edward lämnar bella fast den är skiit bra missförstå mig inte nu xD

BT: Vilken skådis gillar du bäst från filmerna?
Liilshoorty: Kellan lutz för att han är så snygg
BT:Vad är ditt favorit citat från böckerna/eller filmen?
Liilshoorty: ''So the lion fell inlove with the lamb, what a stupid lamb, what a sick *masochistic lion * vet ej hur man stavar ursäkta :(
BT: Såg du twilight mer än 1 gång på bio?
Liilshoort: Såg bara den en gång och det var när jag fyllde år :p men när filmen kom ut så köpte jag den och såg den mer än 100 gånger
BT: planerar du att se dem andra filmerna mer än en gång på bio?
Liilshoorty: i'm saving money for that xD
BT:Har du några twi-relaterade saker?
Liilshoorty: Emmm nu skäms jag, har ingenting men jag fick ett halsband från Ronjiisss när jag fyllde år som symboliserade vissa saker i twilight räknas det?
BT: Team Edawrd eller Jacob?
LiilShoorty: TEAM EDWARD DAAH!
BT: om du fick ställa EN fråga var till: (Vad skulle det vara?)
- Robert Pattinson: I want you to sing for me can you do that?
- Kristen Stewart: "what is do you and bella have incommon"
Taylor Launtner: '' can i feel your sixpack
Kellan lutz- do you wanna go out with me? xD
BT: vad väljer du:100 miljoner - En dejt med Robert?
Liilshoorty: 100 miljoner daaaah
BT:En shopping tur med Nikki - eller Ashley?
Liilshooorty: Ashley för att hon verkar såå snäll och sööt
En dejt med Kellan - eller Jackson?
Liilshoorty: kellan lutz hehe han är så SNYGG
BT:Varulv - eller vampyr?
Liilshoorty: Vampyr så klaartt
BT:En statist roll i Eclipse - eller Breaking Dawn?
Liilshoorty: det här var en svår fråga, jag vet inte riktigt men breaking dawn tror jag xD
BT:Filmerna eller böckerna?
Liilshoorty: Böckerna tycker jag!
BT:Har du någon blogg?
Liilshoorty: ja jag har en blogg en ny faktiskt Liilshoorty.blogspot.com, jag skriver när jag hinner skriva gå in och kolla vet jah :) sen är den ny också vilket gör den ännu tommare än den är
BT:Om du fick ändra något i böckerna (SPOLIERS!!!!!!!!!) vad skulle det då vara?
Liilshoorty: att edward inte bara sticker sådär i new moon

Jaah i was the dazzler of the week hehe :) tack for getting to know me
peace /xoxo liilshoorty

Inga kommentarer: