RONJA TACKAR FÖR 4 HELT UNDERBARA ÅR MED BREATHINGTWILIGHT!

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2 - PÅ BIO NU!

måndag 24 augusti 2009

Här är jag!


Äntligen säger jag!

Efter att ha varit borta hela sommaren och inte kunnat lära mig hur det här går till så är jag nu här. Jag är då den nya skribenten här på BT. Ni ska få en kort presentation av mig. Jag börjar med att säga att jag heter Elin(jag är blondinen på bilden här bredvid,så ni vet hur jag ser ut) men kommer antagligen skriva under mina inlägg med lillin(mitt väldigt fina smeknamn från nian). Jag går andra året (född 1992) på bild-estet på Karolinska skolan i Örebro, håller på med bland annat foto på bilden i skolan eftersom jag tycker det är väldigt kul att fota. Förutom fotografering så gillar jag att skriva egna berättelser, gärna om käärlek!

Jag har inte hunnit läsa alla Twilight-böckerna, är faktiskt i slutet av andra boken bara (så kan inte säga vilken bok jag gillar bäst än,men det kommer ni säkert få veta senare). Så här kommer jag antagligen skriva någon slags dagbok där jag berättar vad jag till exempel tycker om boken eller så.

Jag är i alla fall den nya skribenten som ni har väntat så länge på (;

Ja, nu vet ni lite om mig & åh vad det ska bli kul att börja skriva här!

xoxo/lillin

Inga kommentarer: